VAB

Publicerad 2010-08-04 11:04:06 i bilder säger mer än 1000 ord,

Idag stannade jag hemma och VABade mig själv kommer att vara hemma imorgon också.
Jag har en så förskräcklig hosta och snorar... sov väldans lite i natt men det tog jag nog igen på soffan under förmiddagen genom att kolla på film och sova samt äta glass, passade även på att diska de som inte diskades i går, bäddade sängen och ja plockade ordning lite!

ska hoppa in i dushen och tänka över vad det ska bli för middag i dag! förslag någon? jag suger på att laga mat, det får alltid david stå för, jag står alltid för efterrätten eller oftast!

spegtthi och körrfärsås kanske?

på fredag fyller Sami år, åren börjar kännas nu va? *fniss*
haha

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2010-08-05 10:06:08

B: et i VAB står för barn... Tror tyvärr att du har passerat det stadiet :)

Postat av: Ylva

Publicerad 2010-08-05 10:06:52

B: et i VAB står för barn... Tror tyvärr att du har passerat det stadiet :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-05 12:16:16

jahaaaaaaaaaaaa?! äntligen har jag fått veta va de betyder. alltid trott Vård Av Bakterier... fan så fel jag kunde ha! ; ) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela