godmorgon

Publicerad 2010-12-22 09:40:57 i Carros fantastiska liv,

uppgång tidigt idag och ut i det förbannat kalla vädert... - 20 grader var det när jag skulle åka till rosersberg och passa lilla kusin oliver som är hemma från dagis med vattkoppor och fyller 5 år idag, tåget vasr 20 min sent.....
 Mamma och mormor´kommer snart och ska gratta Oliver och sen vid halv 3 kommer David och ska gratta Oliver.
Ikväll har David Korpen och det är derby på hovet, vi glider ner till Onlys och kikar lite och i morgon är David ledig, vi ska titta på de sista till jul och nyår och köpa julklapp till hans lillebror.

Julafton för oss blir på 3 ställen först halv 12 hos farmor sen vid 15 tiden hos mormor sen efter de vid 18 kanske så åker vi till Davids föräldrar och firar med Santoooos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela