snart jul

Publicerad 2010-12-07 12:51:50 i bilder säger mer än 1000 ord,

snart är det jul och tiden har gått så himla fort.
det känns som det var 4 veckor sen det var sommar och sol och jag och david var på kolmården och på landet.
lägenheten börjar sakta men säkert förvandlas till ett hem, mer och mer.
julpyntet är uppe och det är endast hyllor och tavlor kvar som ska upp, vi måste köpa glasskåp till vardagsrummer också.

igår kom en beställning hem som jag beställde förra veckan.

grymt snygga style by tyra har så snygga smycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela