fredag

Publicerad 2010-02-12 13:34:26 i bilder säger mer än 1000 ord,

först vill jag gratta min tränar kollega som fylle rhela 18 år idag, grattis Sofi!

fredagen har landat och framför mig har jag en helg på jobbet, jag vet inte men jag älskar helgerna. skulle vilja ha helg på jobbet hela tiden, det är stressigt men ändå coolt!
mycket barn och barnen är ju helt fantastiska, dom gör sånna framsteg minut för minut.

i morgon är det afterski efter jobbet, gaaalet nice! ska dock ta det lugnt eftersom jag jobbar söndag morgon, så en eller 2 öl blir det!

om en timme kommer min kära kollega tomas och hämtar mig sen är det bara tuta och köra i 7 timmar sen sova några timmar som upp igen :)


(det var snöstorm och haha ja jag har blivit bättre på kort)

Kommentarer

Postat av: sebastian

Publicerad 2010-02-12 22:01:44

Mitt hem!!<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela