ge mig styrka

Publicerad 2010-02-05 22:18:12 i bilder säger mer än 1000 ord,

denna vecka har varit hård, heldags pass tar verkligen på kroppen men under passet känns det inte för man har så himla roligt. Massvis med folk igår och i dag, och i dag övnings evakuerade vi, jag fick vara "offer" och tomas och anders skulle rädda mig och det gick bra, lite vervligt men spännande.

imorgon är det tävling för tjejerna och killarna och ja placeringen är redan klar men det är kul ;)
jag får en sån kick av tävlingar och jag är ledsen att jag inte varit på träningarna på ett tag, det är så förbaskat roligt, bättring på G!

Nu ska jag åka och kolla på film med en vän, sen sova upp tidigt och tagga gärnet.

ledig ända tills på onsdag och då jobbar jag kväll hela veckan sen jobbar jag helgen.
böt bort min ordinalie helg pga tävling i umeå (?) v. 7!!

me love you long time, trevlig helg fuckers!


(olaerys huddinge, flottsbro tog över stället)
Jag är så förbannat jävla sexiig, i know you want me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela