vilken lördag

Publicerad 2010-02-06 21:19:32 i Carros fantastiska liv,

förutom att melodifestivalen suuuuger förtillfället, helt seriöst vad händer med de enda roliga på hela året?

Idag var det som sagt tävling och vi tog hem 3 guldmedaljer, vi var ensamna i våran klass (mixed), men vi hade fått beskedet att vi skulle bli bedömnad med tjejklassen så vi skulle få känna på hur det var i en svår tävling.
men då blev det något som inte gick som det skulle, visst vi fick se oss besegrade i alla granar om man kollade resultaten i tjejklassen så kom vi 4 i 2 av 3 grenar, inte så dåligt men dom tyckte väll synd om våran mixedtrupp så vi fick medaljer iallafall.  det är alltid roligt med medaljer framför allt guld!

nu ska jag kolla vidare på pissprogramet och vänta på att mamma och jag ska åka till stan och hämta sami som dricker alkohol med jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela