19 jan.

Publicerad 2010-01-19 16:11:56 i Carros fantastiska liv,

imorgon börjar jasg jobba igen efter 2 dagars ledighet, det känns skönt
idag har jag varit i stallet med Sandra, jag är livrädd för hästar.... men söta är dom...
jag måste nog spendera mer tid där och lära känna hästar och sen kanske våga mig upp på en hästrygg..

idasg klarde mamma körkortet, GRATTIS!!!!!

annars flyter det på rätt okej, saknar närheten som fanns förut.
vi får allt att bli bra igen, det lovar jag och jag vet att du är på samma bana, eler hur?
me love you!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-01-21 22:37:30

du har en award att hämta på min sida http://helenassmycken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela