Uttråkad

Publicerad 2010-01-14 11:52:49 i Carros fantastiska liv,

Namn: Caroline Christina Kinderås
Kallas för: carro.
Stjärntecken:
fisk
Höger eller vänsterhänt
:höger
Piercingar:
Öronen, naveln, tungan
Tatueringar
: Ja, 2 st
Längd
: 1.60
Skostorlek
: 37/38
Hårfärg:
Blond
Fräknar: nej
Motto: kärlek växer när den brukas
Kär
? Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans?
i eget.
Tycker du att du är attraktiv?
jag är rååläcker
Dricker du?
ja, men inte allt för ofta
Röker du? yes
Vilket schampo använder du? olika
Vilken parfym använder du?
Calvin Klein
Vad är du rädd för?
förlora
Gillar du att tvätta
? Haha, nej, 
Gillar du berg- och dalbanor
? Love it!

Senaste…
Filmen du hyrde?
borta bra men hemma bäst
Filmen du köpte?
minns ej
Låten du hörde
: något på rix fm igårkväll
Låten du laddade ner?
Donno..
Personen du ringde?
M
Personen som ringde dig
? M
TV-program du såg?
biggest loser
Person du tänkte på?
M

Favorit…
Låt:
ingen aning
Sak att göra:
Ligga =P 
Sport:
gymnastik
Dryck
: jucie
Kläder
: bekvämt
Film:
komedi
Bil: -
Serie: lätt, andra avenyn

 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
om jag har
Gråtit över en flicka?
Det med
Ljugit för någon?
Gud ja
Varit i slagsmål?
haha, ja inge stort.
Blivit arresterad?
nej
Träffat någon från internet IRL?
Ja

Antal…
Gånger du varit kär?
  2,
Gånger ditt hjärta brustit?
1, kommer aldrig att bli hel om de inte vänder tillbaka till förr
Hjärtan brustet på grund av dig?
2 gånger, förlåt
Tjejer du kysst?
oj..
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
oj, några stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen
? 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela