måndag

Publicerad 2010-07-05 14:26:10 i Carros fantastiska liv,

helgen har varit helt otrolig, var ute vid skärgården och solade och myste järnet, spelade minigolf och grillade drack vin och ja jag hade en underbar helg!
Vaknade 06:50 och insåg att jag börjar om 10 min... Men tur som jag hade så var jag 5 min från jobbet och kom endast en kvar sent, hann bränna mig med ciggen på ögonbrynet så jag saknar hår och har ett sår *typiskt*
Trots de fick jag gå hem vid halv 2 slutar egentligen 16.00 I LIKE!

solongfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela