bihålsinflamation

Publicerad 2010-06-23 17:01:52 i Carros fantastiska liv,

typiskt, jag och sjukvårds upplysnigen samt vårdcentralen konstaterade idag att jag har drabbats av bihålsinflamation. vid 8 tiden gick jag hem från jobbet och for till VC, fick pencilin och nässpary nu är det bara knappra tabletter och bli frisk, men de  bästa av allt är att alkohol inte gör någon skillnad så midsommar kan bli grymt i allafall =)

kommer stanna hemma i morgon med från jobbet, det känns lite tråkigt men det behövs efter 2 vecka med uppgång vid 3 på morgonen och sänggång vid tidigast 11 på kvällen. kroppen behöver sova, jag somnade på VC när jag väntade på min tur också, haha sov i drygt en timme i en hård soffa sittandes, 2 min innan jag blev inropade så vaknade jag! 

det gör så förbannat ont i huvudet så det är sjukt, men jag klarade av att gå på BIO igår då kände jag inte av något, satt iof still då. såg A-team den va välsigt bra jag var väldigt skeptisk till filmen men gav med mig och kollade på den och jag är absolut inte besviken. 

lång ledigt nu och hoppas på bra väder hela helgen, tänkte dra ut till landet med polare ovh fira midsommar ovh bara njuta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela