första veckan = check!

Publicerad 2010-06-05 13:29:13 i Carros fantastiska liv,

Första veckan på mitt nya jobb är avklarat!
Jobbet i sig är ganska enförmigt, du gör samma sak hela tiden men det dyker upp fel ibland, men det är inget som får mig att inte vilja gå till jobbet.
Jag har så fantastiskt roliga arbetskollegor, det är knappt en lugnstund vi skrattar och skrattar hela tiden.
Trots att jag har gått upp mitt i natten (03.00) 2 dagar i rad så gillade jag att jobba den tiden, trodde det skulle vara fasligt jobbigt och att jag skulle DÖ vid 9 på morgonen, men jag var pigg som ett barn hela dagen.
Nej men jag gillar helt enkelt mitt jobb, när kollegorna och arbetsledare är som en liten familj, det är grymt

Nu är det helg, Anna och Anders kom förbi i gårkväll och vi kollade film (vi förflyttade oss innan dess till Anders lägenhet för våran DVD inte vill ta skivan vi skulle se på) så satt vi och drack öl och cola sen somnade jag till filmen ( men det vet de andra inte om tror jag ) men de är ingen ovanligt sak att jag somnar till film alltid så alltid eller hur anders?

Idag lördag ska jag snart med sandra ut till stallet, och sen ska vi dricka lite vin på hennes altan och bara mysa och prata. Sen vet man aldrig vad som händer men sandra ska jobba i morgon bitti.
Kanske ska träffa en gamal killkompis som jag inte träffat sen 07, imorgon fyller micke 21 år och kanske ska ut och kolla på när han tränar i hammarbybacken men får se hur det blir med det, Anna jobbar på Flottsbro i morgon också och hon ville inte vara ensam så kanske hänger med henne i stället.
(födelsedags hämnden måste ju vara min i morgon eller ? )

måndag är det jobb igen 11-20 är schemat .

Solen vill inte riktigt vara framme hela tiden så man gfår ju ingen chans att sola... buuuuuhuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela