måndag

Publicerad 2010-06-07 23:45:19 i Carros fantastiska liv,

Ska straxt lägga mig i sängen, är hos mamma igen efter nästan en vecka hos pappa.
Jag har saknat min mamma, idag jobbade jag mitt första kvällspass.. det gick bra, rätt lugnt faktiskt, lär väll bli mer i morgon tur att jag har bra kollegor som sjunger hela kvällen!

Imorgon är det samma tid som gäller, gillade 6-15 passet mer men det var absolut inge fel på 11-20 passet förutom att hela dagen är borta. men vad gör de?  =)

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-06-08 08:15:32

Jag har saknat dig också, puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela