söndag, seg söndag!

Publicerad 2010-06-06 18:36:52 i Carros fantastiska liv,

Igår var jag i stallet med Sandra och det var hur mysigt som helst, jag kan snart allt som man ska göra i stallet...
Igår hade jag min första ridlektion också helt själv satt jag på heesten och hade en 10 min lektion med sandra. hon sa att jag var duktig jag kände mig jävligt duktig också  :) fnisssss..

efter stallet lagade jag mat till henne och mig, super gott sen drack vi lite vin skrattade och dushade tillsammans ;D  mohahahah!
Sen bestämde vi oss för att åka in till stan och ta en cider eller två och bara mysa, väl inne hittade vi madde en vän och vi drog dit där hon var och jobbade, moda cafe vid plattan grymt bra musik och grymt mysigt ställe!
Det blev FÖR mycket alkohol och ja vi fick skjuts hem iallafall Tack tack!!!

Idag söndag har varit lite seg... men jag har hunnit vara nere på flottsbro och tagit en fika med anna som jobbade åt en glass sen kilade jag iväg igen!

Imorgon är det dax för jobb igen, grymt! 11-20 :)

Idag fyller Micke år, ett stort grattis på din dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela