truckkort

Publicerad 2010-06-24 09:50:48 i bilder säger mer än 1000 ord,

Redan på en dag känner jag mig mycket bättre i huvudet, men det är fortfarande tjock och det pulserar när jag reser mig upp från liggande läge. Men jag känner att det bli bättre!!!

Petras hund Ängla/Elsa håller just nu på att föda valpar såååå gulliga de var på bilderna jag såg,

i eftermiddag drar jag ut till landet med Lars och 2 till får se om Petra också kommer ut på kvällen och gör oss sällskap det vore as mysigt!

om mindre än en månad tar jag truckkort a+b kortet. känns skönt att ha de, då finns det flera jobb man kan söka hoppas att jag klarar de, eller rättare sagt jag SKA klara de, inga problem alls!!!


PUSS trevlig midsommar alla glada!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2010-07-01 12:05:43

Hej :) Hur är det ? :D

tjing

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela