bullbak

Publicerad 2010-05-25 14:10:06 i bilder säger mer än 1000 ord,

håller just nu på att baka bullar, dubbelsats kanelbullar. jag älskar att baka och kanelbullar är nog de bästa som finns!
Ikväll ska jag till pappa och sova där över natten och sen i morgon ska jag med Sandra till stallet och fota henne och hennes förtjusande heeest, hoppas att det är sol så det blir bra bilder!

passade på att fixa disken ta ut den rena och in me den skitiga och sen torka av diskbänken, får alltid sånt ryck när jag bakar... (mamma jag tänker inte baka varje dag bara för att jag skrev så ;) )

Det har regnat konstant hela dagen..... me don´t like!

tack till Petra och Sandra! Ni är underbara!

Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2010-05-25 15:47:26

vad hindrar dig gumman?

Postat av: Denise - personlig modeblogg

Publicerad 2010-05-25 16:25:00

sv; tack så mkt :D

Postat av: Ylva

Publicerad 2010-05-26 08:24:24

Jag bakade faktiskt också kanelbullar igår. Samtidigt som jag fixade middagen, städade och jobbade. Det blev inte mycket kärlek i dom bullarna, men gott smakade dom!!!

Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-27 22:46:24

du är såå söt! tack att du finns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela