en dag i stallet

Publicerad 2010-05-27 10:09:56 i Carros fantastiska liv,

igår var jag med Sandra i stallet, innan vi åkte dit så var vi och handlade i skhlm.
jag fotade massvis och fick massa bra bilder på hennes och heeesten, det finns även bilder på när jag sitter på jolly.
det är fortfarande massa läskigt att sitta på honom.... burrr han är fruktansvärt stor ;D

på kvällen åkte jag med pappa till stuvsta ip och fotade hens fotbollsmatch, jag övningskörde dit och hem och det går bra nu tycker jag.

i morgon fyller marica 20 år :) riktigt roligt får se om hon hittar på ngt roligt =)))

solen är framme och de e niiiiiice =)

på söndag är det morsdag också, tur stt jsg bakat bullar så man har ngt stt smaska på då!

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2010-05-27 17:58:20

Ee ursäkta, va menar du med mitt inlägg ? :O

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-27 22:47:52

Kärlek till dig. Tack för hela dagen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela