grymt väder

Publicerad 2010-05-15 10:19:09 i bilder säger mer än 1000 ord,


nu är det verkligen sommar i luften, solen skiner och det är klarblå himel.
jag hade en jätte mysig dag hos Anna i går med Sofia som hälsade på en stund, vi gjorde potatissallad och grillad kycklig med färsksallad och egengjorda vitlöksbröd. hur gott som helst!
jag och anna kollade på massa filmer från SF kanalen på boxen, så som "känd från TV" "nils karlsson pyssling" "fjorton suger" drack vin och åt nachos chips med salsadip och räkor!!

Idag ska jag åka och gratta morfar som fyller år, sen kanske träffa en kompis!

Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2010-05-20 11:09:23

fika låter toppen !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela