i looooove skoooor!

Publicerad 2010-05-06 15:38:10 i bilder säger mer än 1000 ord,

jag var med mamma och grannen på hedlandet häromdagen.
jag visste sedan förr att det fanns skor där!
Jag bara skulle med, jag har gått och kollat på dessa skor ett bra tag i alla möjliga butiker men aldrig kommit till skott och köpt. Men då slog jag på stort och köpte två par, samma modell men i två olika färger.
Jag var nöjd, fick också med mig 2 par jeansleggings 2 skolådor till stövlar och lite annat smått och gott.



solen har varit på ett av finare humör i dag och jag har suttit på framsidan och läs körkortsteori. Jag är jätte nöjd över mig själv som har läst halva boken på ett svep, nu är det andra gången jag läser boken och hade tänkt och göra det en eller två gånger till för att vara helt på de gröna.
vad som händer till kvällen vågar jag inte svara på men får hoppas på något mysigt, grilla skumgummigodis kanske eller en hajkbanan?



kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela