kärleka med kudden

Publicerad 2010-05-23 20:43:03 i bilder säger mer än 1000 ord,

snart är det dax att ge kudden lite extra kärlek, det börjar en film vid 21.00 som jag hade tänkt somna till.
Måste vara utvilad tills i morgon, har kommit på hur jag kanske kan få snygga lockar eller mer vågit hår, genom att ha massvis med flätor under natten, nu sitter jag med 6 st flätor hårt flätade för att hoppas på bra resultat i morgonbitti.

kvällen bjöd på lite lite sol i allafall när det slutade regna efter flera timmars regn. Skönt!!


kärleken besegrar allt.
Kärlek kan få de allra hårdaste hjärta att mjukna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela