ny vecka nya möjligheter

Publicerad 2010-05-31 08:05:01 i bilder säger mer än 1000 ord,

Måndag = nytt jobb för mig, jag är nervös och nyfiken!
Jobbet verkar vara roligt, har träffat 2 grabbs som jag workar med och de verkar jätte trevliga!
11-16 är tiderna i dag, efter det blir det middag hos min morbror jag ska låna en cykel av honom och ställa vid stn för att slippa gå till jobbar på ca 20 min.
Ganska skönt att ha någon i släkten så bor otroligt nära jobbet, man kan alltid mellan landa :)
Lite orolig att jag inte ska hitta därför ska jag vara sär ute i 40 mins förtid...
Tänk om jag gå in hos fel vakt eller i helt fel lokaler? buuurr,

30 min tills bussen går, ska köpa acess (?) kort också, nu e jag vuxwn när jag har ett sånt  :)

Helgen var lugnt, bestod av anställningsskrivande på fredagen + födelsedagsfirande av Marica.
Lördagen var jobb jobb jobb sen till en pooolare och deras lokal.
Söndagen tillbringade jag hos Anna i Salem vi gjorde pasta sallad, drack kaffe rökte och snackade skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela