regn

Publicerad 2010-05-23 13:37:08 i Carros fantastiska liv,

tjenix, helgen har varit bara bra, sol på fredagen till 5 typ sen pissade det ner, men lagom till min lilla grilltillställning så blev det uppehåll tack! igår lördag så passade jag och Mica på attdra till grönan för det var grymt väder och gissa om det var varmt.... men jag åkte insane för första gången jag jag troddet jag skulle dö....

idag regn ich åska... jag har städat rummet och känner mig rätt nöjd ska in i dushen hade jag tänkt också, i morgon är det kanske det är så att jag blir med jobb för mig ska in och prata med en tjej på ett företag!
önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela