då var de äventyret över

Publicerad 2010-09-20 16:13:25 i Carros fantastiska liv,

då vet det slut på de "roliga".... kommer sakna alla där som inte ville förstöra mina dagar.

Jag kommer att få det bättre nu (inget kan bli sämre),
idag jobbar David till 23 och jag tänkte då dra till Kista och fira detta med att komma hem med en iphone till mig själv, får se om Petra vill hänga med och göra mig lite sällskap och ta en kaffe typ.

annars är det rätt lungt nu om dagarna till de sätter igång igen, snart flyttar vi också, längtar som fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela