onsdag

Publicerad 2010-09-15 07:50:05 i Carros fantastiska liv,

samma sak som förra veckan så är jag avbokad från jobbet i 3 dagar, helt jävla otroligt....
anldeningen nu vet jag inte ens.. pinsamt...

men idag ska jag iallafall åka till stan för att kolla på saras lilla bebis i magen och lyssna på hans hjärta. det ska bli så spännande! Sen kanske det blir en sen lunch med niklas också när jag ändå är i stan och ränner..

Igår löste jag ett stort problem som har funnits ett bra tag och det känns skönt att det lådde ända fram.

Jag älskar min familj <3

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2010-09-15 09:07:16

Vi älskar dig också <3

Postat av: Syster

Publicerad 2010-09-15 10:41:36

Jag älskar dig syster, och saknar dig här hemma !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela