söndag. TYPISKT

Publicerad 2010-09-12 10:33:07 i Carros fantastiska liv,

jag hatar söndagar.... det är sista dagen på helgen och ja men måste upp tidigt och koncentrera sig en hel dag.
Jag hade iof helg i 5 dagar men ofrivilligt...
Helgen bestod av träningar, jag tränade , inte speciellt skönt nu i efterhand då jag har träningsvärk och är stel sen var det gymnasternas träning igår, sen åkte jag till stan träffade anna och fikade pratade skit och ja, sen hem och pussade på min kille sen åkte vi och åt på chinaresturangen i väsby sen åket vi till linda och felix.
jag nattade tindra det gick efter ett tag, stolt!!

Idag har kiiiillen match så jag ska med och heja, sen ska vi till kista med linda och felix, det är jeans reeeea!!!

imorgon jobb + jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela