torsdag

Publicerad 2010-09-09 14:23:26 i Carros fantastiska liv,

avbokad 3 dagar pga rotation i poolen.... men men så är det väll.
Jag sitter hemma och gör inget alls på dagarna, eller jo jag har iof städat hela lägenheten och diskat och ätit mat.

Jag är sugen på att baka men har inte riktigt kommit på vad än, jag ska fundera på det och sen fixa de, david ringde från jobbet idag och sa att hans chefer ville att jag skulle baka så de hade något att tugga på under planeringsmötena de har typ 5 gånger om dagen (!)
David har träning i dag och jag kanske också skulle spela lite men vet ej ännu.

Imorgon är det fredag och det betyder att det är ledarträning i märsta, det ska bli roligt och få träna lite jag är så sjukt motiverad att träna och hålla kvar alla "kunskaper" inom gymnastiken. Jag fick även en förfrågan om att ta en domar kurs vilket jag också hade tänkt att göra för det verkar så himla roligt att döma tävlingar. Det kommer bli många utbildnignar/kurser i oktober, en teorikurs och domarutbildning, sen kommer det tävlignar på de i vinter. jag verkligen gillar detta!

Om 40 min slutar älsko och då ska vi nog åka och handla, behöver köpa en kalender ( den jag har är helt sönderkalddad) och ett antekningsblock, sen självklart mina bakingredienser.

CIAO!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2010-09-10 07:19:45

Kul att du ska gå en domarkurs!

Vi ses nästa helg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela