godmorgon

Publicerad 2011-04-16 07:27:07 i bilder säger mer än 1000 ord,

länge sedan.
david ligger bredvid mig i sängen och sover, så söt.
han och hans 2 polare har spelar data hela natten så... tur att jag öppnade fönstret i gästrummet iallafall ;D

idag är det gala som gäller sedan en födelsedags middag i Täby, i morgon är det också födelsedags middag men i tullinge hos pappa!

Ja juste, jag ska bli moster!!!
spännande och den 28de tatuerar jag mig igen, jag har redan tänkt ut min nästa tatuering efter denna!! hahah

jobbar och sliter..... livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela