måndag

Publicerad 2011-02-21 07:26:51 i bilder säger mer än 1000 ord,

godmorgon.
uppe med tuppen och väntar på att bli utringd.
helgen har varit lugn fast ändp fartfylld.
fredagen var jobb ute i åkersberga sen iväg på gymnastik 17-21, fick med mig en lite kusin hem som så gärna ville följa med och busa med david.
Lördagen blev också gymnastik, upp tidigt missade tåget kollade om david kunde köra när vi kommer till hans bil så startar den inte... så vi fick snällt vänta.
träning till 15 sen hem och bara mysa.
Söndagen bestod och en långpromnis i de fina vädret och sen städades det i hela lägenheten, dock inte klart än ;)
sen fick david ett samtal om att han behövdes på mix open.
så vi begav oss till hallen i 3 timmar, efter den hjälpte davids färäldrar oss med bilen sen var det hem och såi en varm dusch och kolla lite på BB sen krypa ner i sängen....


I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela