måndag och alla <3 dag

Publicerad 2011-02-14 06:47:08 i Carros fantastiska liv,

god morgon, sitter och har jour på jobbet....

idag är det alla hjärtans dag, och helgen har varit grym.

I fredags firade jag och david 8 månader.
det firade vi genom att åka till stockholm och åt på pongbuffe och kollade på bio, jag somnade dock på bion inte för att filmen va dålig utan jag var trött.
Lördagen var tidig uppgång handkade åkte på träning och efter det var det dax att ta med gymnasterna hem till mig och visa hur jag bodde och bjuda på taco.
söndagen var det slapp i soffan och bowling.

hoppas alla får en bra dag idag, jag har träning sen mys med bästa hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela