onsdag

Publicerad 2011-07-13 13:34:47 i bilder säger mer än 1000 ord,

vi kör en liten storstädning hemma jag och katten...
Nu har jag bara köket och vårat sovrum kvar sen har jag gått igenom hela lgh. 
Det luktar citron överallt pga sopan jag har i vattnet när jag skurar. 

Jag ska fortsätta städa upp lite i köket och sen se om jag "hinner" sovrummet eller om jag lämnar de ;) 
Sen ska jag ut och gå/jogga till Pias jobb så får jag åka med henne till träningen :) 
Tidig träning idag, detta pga att damerna spelar semifinal i fotoboll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela