det är inte lätt

Publicerad 2011-06-19 17:30:14 i bilder säger mer än 1000 ord,

när det är svårt....
Det var ett tag sen jag skrev, men nu ska jag försöka skriva lite.
Det har hänt lite sen sist, vi blev med kattunge på Davids födelsedag.
Ursöta Zacke!!!
David och jag har firat våran ett årsdag!
De gjorde vi genom att äta en super mysig lunch inne i Elmsta i Norrtälje!

Vi har börjat träna, vi joggar/springer/gå nästan varje dag i veckan samt så gör vi lättare styrka.
Jag har slutat röka, 3 1/2 vecka nu och jag är stolt över mig själv.
På torsdag är det midsommar, vi drar till Åland med Davids polare där vi ska dansa supa och äta gott!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela