jag ser svart!

Publicerad 2012-06-13 21:59:15 i Carros fantastiska liv,

helvetes jävla idiooooot!
du är fan inte helt frisk.
hur fan kan du ge de utläggen du ger, du gör mig så jävla förbannad.
du kommer in i våran familj och tror att du kan ändra på den och göra vad du vill...
du kommer in som en liten jävla drottning och tror att makten är din, vem fan bryr sig om vad du endast tycker.
VEM???
jo förmodligen den personen som du har fått runt ditt lillfinger som gör allt som du säger.
du ger en sak du tar tillbaka...


fyyyfan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela